08 Eylül, 2006

a few good men

Nasil da kibirliydim, nasil da kendime donuk. Nasil da modern cag buyuk sehir insani, suni bunalimlar yumagi…

Birkac iyi adam, varolus bicimleri ile oyle bir ders verdiler ve yol gosterdiler ki bana, anlatabilmem mumkun degil. Nasil da hesapsiz, nasil da samimiyetle, nasil da inancla faydali olmaya calisiyorlar. Nasil da gonulleri her insana esit derecede acik.

Ilk defa bugun korkmadim ayni ben olarak donmekten. Aklima geldikce gozlerim doluyor hala. Bazi seyler anlatilmaz, siz de sormayin bosa.

Yolculuk uzerine okudugum sozlerden secmeler:

Neyi ariyorsan o’sun: Zulmu ariyorsan zalim, aski ariyorsan asik.
Mevlana

Ön yargı ve dar görüşlülüğün en iyi tedavisi seyahattir.
Mark Twain

Seyahat eden insan, öğrendikleri ve gördükleri ile arınır, mütevazılaşır ve kıskançlıklardan kurtulur. Seyahat bir arayıştır, arayın, bulacaksınız.
Buket Uzuner

Kim olduğumuz geçmişte nerede olduğumuz ile ilgilidir.
William Langewiesche

Ben de sizler gibiyim, size benziyorum. Tek farkım, ben meydan okudum siz okumadınız.
Christoph Colomb

Tapınır gibi doğayı inceleyin, güzelliği bulacaksınız, çünkü doğada gerçekle karşılaşacaksınız.
Rodin

3 yorum:

yonca dedi ki...

Ne oldu? Kim bu iyi insanlar? Yazıyı okuyunca aklıma 'Anadolu insanı' diye yıllardır bize öğrettikleri kavram geldi. Düsündümde ben hic Anadolu insanı ile karsilasmadım galiba...

NEW YORK MUHTARI dedi ki...

Ozlem,

Yazilarini okudukca kendimi yollara atmak istiyorum. Istanbul'dan 2 gun once geldim ama sayilmaz. ben de gecmiste gezdigim gibi, dere tepe duz gitmek istiyorum. Cok israr etsem beni alirmisin valizine??

TheLosthighway dedi ki...

sizi o kadar iyi anlıyorum ki...T