14 Haziran, 2010

futbol tutkusu, avrupa yolcusu

Uzunca bir aradan sonra merhaba sevgili okur,

Sessiz kaldığım süreçte hayatımda önemli değişiklikler oldu. Ev (ve borç) sahibi bir insanım ben artık! Son 7 yıldır yuva bildiğim Levent'teki evimden Gayrettepe'ye taşındım. "Pansiyon devri sona erdi galiba" diye düşünüyordum ki, dostlar beni orada da yalnız bırakmadı. Anladım ki, ben nerede yaşarsam yaşayayım, evim Pansiyon olmaya mahkum:)

Bugün size çok sevindirici bir haberim var. Genç Gezginler Seyahat Bursu finalistlerinden Uğur Karakullukçu ve Mustafa Özdemir'i hatırlarsınız. Burs alamadıkları için yürekten üzüldüğüm bu parlak gençler, "Futbol Tutkusu, Avrupa Yolcusu" ismini verdikleri projelerini hayata geçirmek için uzun süredir gözlerimin önünde büyük uğraş veriyorlardı.

"Dünya Kupası maçlarını, kupanın en iddialılarından olan Avrupa ülkelerinde, Avrupalı taraftarlar ile birlikte seyretmek" şeklinde özetlenebilecek olan proje, sonunda bir destekçi buldu. En azından proje ekibinden Mustafa, Fa sponsorluğunda yollara düştü (Fa'yı projeye verdiği destek için tebrik ediyorum!).

Mustafa anılarını, Uğur'un futbol bloğu PcLionFc'de yazacak. İlk yazısı için lütfen tıklayın.

Mustafa'nın veda edemeden gittiği için Almanya'daki ilk sabahında beni telefonla araması, ne yalan söyleyeyim beni bayağı duygulandırdı.

Projeye el verenlerin çoğalmasını, maddi destek miktarının artmasını, projenin fikir babası Uğur'un da en azından final maçını Mustafa ile birlikte izleyebilmesini diliyorum.

20'li yaşlarının başlarındaki 2 gencin yaratıcılığı, mücadeleciliği umarım hepimize ilham verir. Ben çabaları ve başarılarından gurur duydum. Yolları açık olsun!

10 yorum:

Eda dedi ki...

Ben de çok sevindim! Hatta şu Vuvuzela'ya bile sinirlenmedim! :D:D:D Hayallerin gerçeğe dönüşmesi çok tatmin edici! Darısı başımıza... (:

atalay demiral dedi ki...

Özlem-pansiyon'un uzun süren aradan sonra güncellenmesi kadar sevindim :)

Baki Berk Kayalar dedi ki...

Uğurcuğum, Mustafacığım darısı başımıza.

Sizleri keyifle izliyorum.

pclion dedi ki...

Sağolun arkadaşlar. :)

Özlem Pansiyon göreve, İstanbul merkezli bir buluşma daha istiyoruz. :)

OzlemPansiyon dedi ki...

Ben Ctesi yolcuyum Uğur.

Yollardan döneyim, yeni Pansiyon'un açılışını yaparız artık:)

yigit dedi ki...

final döneminde sen de yalnız bıraktın bizi pansiyon, bişeyler karalar insan.

günler geçmek bilmedi. of of.

pclion dedi ki...

Tüh, keşke daha önce sorsaydım. :( Yarın da gecenin körüne kadar doluyum. Gelince görüşürüz o zaman, iyi yolculuklar ablacım...

Ozgun Ucar dedi ki...

Pansiyon yeniden yollarda yine, yola çıktıkça yolcusu artan tek pansiyon herhalde. Özlem, yolculuk heyecanın nasıl da sardı bizi. Yol yazılardayız işte 2. mevki, kuşetsiz vagon. İbn al-Arabi: ''Yolcu bir evi görür görmez, işte kalmak istediğim yer bu der, ama daha varır varmaz ayrılır, bir kez daha yollara düşer yine''

Birge Yalçın dedi ki...

Mustafa adına çok sevindim, sürekli takip ediyorum yazılarını :) Özlemciğim sana da iyi yolculuklar, biz gitmeden dönersen seyahatinle ilgili yazılarını hemen okumak istiyorum! Biz de 16 Temmuz'da gidiyoruz :) Bugün vizemizi de aldık. Hadi artık kim tutar pansiyoncuları? İleriiiii :)

ozdemirmusta dedi ki...

Yazı ve fotograf yüklemek dışında internette hiç bir şey yapamadıgım 18 günün ardından memleketteyim.. Para ve enerji bitince dönmek bir mecburiyetti.

Özlem Hanımlar nerelerde diye bakayım dedim ve bizim projeyi anlattıgı yazıyı gördüm.

Teşekkürler :) Bi gezdik geldik, 10 gün geriden de olsa tüm hatırları yazmaya devam ;)

Seve seve yüz yüze de anlatıcam ;)