31 Ocak, 2011

arkitera'dan seyahat bursu:)

Gelen mesajlardan biliyorum, Genc Gezginler Seyahat Bursu'nun 2011 basvuru kosullarini bekleyen kisiler var aranizda. Gecen sene degerlendirme surecinde cektigim acilari henuz unutmus degilim:) Gayri ihtiyari duyuruyu uzattikca uzattim. Ama merak etmeyin, cok yakinda GGSB'11 icin beklenen aciklamayi yapacagim.

Bundan 1.5 yil once arama motorlarina 'seyahat bursu' yazsaniz, sanki dunya dillerinde karsiligi olmayan cok acayip yeni bir kelime turetmissiniz gibi bir manzara cikardi karsiniza. Neyseki tas devrini ardimizda biraktik:)

Bugun beni mutlandiran, umutlandiran, gururlandiran yeni bir seyahat bursunu duyurmak istiyorum: Arkitera Seyahat Bursu.

Arkitera Mimarlık Merkezi 10. yılında Türkiye'nin mimarlık alanındaki ilk seyahat bursunu veriyor!

Seyahat Bursu 20-25 yaş arasındaki mimarlık, şehir ve bölge planlama, iç mimarlık, peyzaj mimarlığı ve çevre tasarımı bölümü öğrencileri ve mezunlarının katılımına açık olacak.

Katılımcılardan, Arkitera Mimarlık Merkezi'nin faaliyet alanı olan fiziksel çevre kalitesi ve gayrimenkul sektörü çerçevesinde bir tema ve dünyada istedikleri 10 şehri içeren bir rota belirlemeleri bekleniyor.
Kazanan kişi, 1 ay boyunca bu 10 şehirde kendi belirlediği rotaya göre hareket edecek ve yine belirlediği tema ile ilgili yazı yazıp, fotoğraf çekecek.
Kazanan kişiye uçak biletleri ve diğer masrafları için nakit para ve kredi kartı verilecek.

Detayli bilgi icin: http://www.arkiteraon.com/

2 yorum:

UYKUSUZ// UYURGEZER dedi ki...

keşke ben öğrenciyken de böyle bir şey olsaydı :S UYRGZR-.-

. dedi ki...

sağ taraftaki o pullar varya benim içimi acıtıyor azcık biraz.. bir de mimarlık varya.. ben onuda olamadım müeeeendis olcam oda biraz yakıyor... meraba bide:)