30 Haziran, 2011

kore dizi müzikleri - Top 10

Önce Kore sineması, ardından Kore dizileri... Aaa, bir de baktım, aylardır arabamda sadece izlediğim k-dramaların soundtrack'lerini dinliyorum. Kore pop müziğine de çoktan sarmışım!

His yaratmak için en temel şeylerden biri müzik bence. Kore yapımlarında da müzik, büyük ustalıkla kullanılıyor. Sadece Kore müzikleri değil, İngilizce parçalar da öyle başarıyla seçiliyor ve yerleştiriliyor ki, bu becerinin kendisi bile alkışı hak ediyor.

En hatırımda kalan 10 parçayı sizin için seçtim. Henüz Kore pop müziği ile hiç tanışmamış, tarafsız (şartlı refleks geliştirmemiş) dinleyici ne düşünecek, cidden merak ediyorum.





















Kore pop müziği, ünlü k-pop grupları, bana ilginç gelen fan davranışları ayrı bir yazı konusu.

4 yorum :

Zuncin dedi ki...

Yine Coffee Prince yine Coffee Prince diyorum. Supeeerrr...

yonc dedi ki...

Secret Garden'da Hyun Bin'in sesinden ost dinlemek büyük bir keyif.. Hatırladığım kadarıya hiçbir türk dizisinde başrol oyuncusunun böyle bir yeteneği yok ne yazık ki.

Çağrı Siretli dedi ki...

emperor of the sea'nin müzikleri de çok güzeldi bence...

elif Tuna dedi ki...

merhaba.
itiraf ediyorum kore müziği deyince elektronik bir tını bekliyordum ama daha I'm sorry I love you trailerde bittim ben.
Emma Shaplin olasım ve eşlik edesim geldi biran.