15 Haziran, 2006

utanç tablosu

Ve şimdi de Pansiyon toplanıyor...

Utanç tablosu! Tam 45 çift ayakkabım varmış. Hayatımın muhtemelen en önemli döneminden işte elde kalanlar! Bakın ve feyz alın arkadaşlar. Günde 8 diyorlar, külliyen yalan, bilmem kaç saati işte bunlara sahip olmak için harcıyoruz.

Bu sefer son! Yol için de bi bot, bi sandalet alayım, tamam:) Bundan sonraki 5 yıl, ayakkabı aldığımı gören olursa, vursun beni! Vallahi bitti.

2 yorum:

Hafiye dedi ki...

Ben 45 cift gecen ay aldim, iyi mi? Bende toplam 67 cift var, ha, bu eritilmis hali. Nolcak ya halimiz?

Adsız dedi ki...

Özlem,

Yol için ayakkabı satın alma, eskilerden br tane seç, yahut hemen al ve üç hafta sürekli giy yola çıkmadan. Yeni ayakkabı ile çıkılmaz böyle yollara.

Bana sorarsan laptop da alma derdim, bir external hard drive al, onunla dolaş, yazacağını kağıda yaz, internet erişimin olmayan yerde bağla ve kaydet, olan yerde bağla ve gönder. Her gün check out edeceksin kaldığın yerlerden, taşıma onları.

IPod u hiç anlamadım, tam Gülin tarzı, yahu dünyaya çıkıyorsun, kulaklarını tıkıyorsun, olacak şey mi? (Bana uzun seyahatler demeyin, değerlendirecek öyle çok şey olur ki)Dinlemeyiver müzik, aç algılarını, duy başkalarının hayatının müziğini.

Aslında bana ne