22 Haziran, 2011

mektup 6, 7, 8, 9

Ç: Merhaba, Şili'ye tur var mı acaba?

Özlem: Bilmem. Acenta yetkilisine mi benziyorum?:)

Ç: Bilmem burs falan denince öyle sordum.

- alaka kurmaya çalışmaktansa, susmak daha kolaydı. yazışma burada bitti:)

......................................................

O: Pansiyon için size herhangi bir telefondan ulaşmak mümkün mü? Teşekkür ederim.

Özlem: http://ozlem-pansiyon.blogspot.com/2011/01/mektup-3.html

O: Peki ben gönderdiğiniz telefon numarasından ulaşıp rezervasyon yaptırayım o halde :)

Özlem: Müşteri velinimetimizdir:) Bekleriz.

O: İşte bekliyemiyorsunuz şu durumda, zira ilk mailimde bir telefon numarası verebilir misiniz demiştim, bana link göndermişsiniz. Orada telefon numarası yok farkındaysanız hanımefendi.

- doğal olarak yazışma yine bitti:)

.......................................................


M: Pansiyonunuzu bir blogtan okudum. Az biraz bilgi verebilir misiniz?

Özlem: O bloga yeniden dönmenizi oneririm:)

M: Sanırım yanlış anlaşılma olmuş. Fakat ben size gmail'den mail atmama karşın, sizin yanıtınız iş adresime nasıl ulaşabildi?

Özlem: Reply yaptım, mesaj nasıl iş adresinize ulaştı bilemiyorum tabii. Ama bunun benim marifetim olmasini isterdim:) Kendinize iyi bakın.

......................................................

F: Merhaba. Tek başıma biraz da başımı dinlemek için Hasankeyf civarına 5-6 günlük bir gezi yapmak istiyorum. Sakin, kalabalık olmayan pansiyon veya otellerin olduğu yerlere gitmek istiyorum. Eğer vakit bulabilirseniz biraz tavsiyede bulunabilir misiniz? Olumlu-olumsuz geri dönüş yaparsanız sevinirim. Planımı ona göre oluşturacağım.

Özlem: Merhaba. Ben Hasankeyf'e Mardin'de konaklarken günübirlik gittim. O bölgedeki otelleri/pansiyonları bilmiyorum açıkçası. Bu mevsimde yer sıkıntısı çekeceğinizi sanmıyorum ama. Belki de en güzeli önce oraya ulaşmak, sonra hayatın size sunacağı seçenekleri yerinde değerlendirip karar vermektir:) Umduğunuz gibi başınızı dinleyeceğiniz bir seyahat diliyorum.

F: Teşekkürler. Otobüsle gideceğim için, yer aramak istemedim. Hava da oldukça soğuk. Mardin'de tavsiye edeceğiniz otel varsa sevinirim. Israrcı olup sıkmak istemem ama illa bir tavsiye de istiyorum sanki:) Teşekkürler.

Özlem: Bence potansiyeli sezdiniz; artık tavsiyeden çok, muhabbet istiyorsunuz:) Seyahatten gerçek beklentiniz ve ihtiyacınız, kafa dinlemek olmayabilir diye aklıma geldi hemen.

Grupça bir tatil olduğu için ben Mardin'de Erdoba Konağı'nda kalmıştım. Güzel bir konak ama yalnız gitsem daha mütevazi bir yeri tercih ederdim. Gereksiz maliyet yaratacağı için çok da önermem. Cerciş Konağı'nı yemek yemeniz için mutlaka öneririm ama. Verdiğiniz paraya değer. Yardımcı olduğumu pek düşünmüyorum ama çabalamadım değil:)

F: :)) Yardım çabalarınız için teşekkür ederim. Sanırım bu geziyi ertelemek durumundayım. Mesleki zorunluluklar vs. Seyahatten gerçek beklentim başka ne olabilir ki; sonuçta bekar, genç ve yalnız bir erkeğim. Kafa dinlemek için yapılacak bir geziden daha güzel ne olabilir:)

- sizce yazışma burada bitti mi, bitmedi mi? :)

.....................................................

Pansiyon değil, yol geçen hanı mübarek:P

Hancı sarhoş, yolcu sarhoş...

6 yorum:

A-H dedi ki...

hahahaha supermis ya hakikaten pansiyon zannedip soran biri cikacagini olsem dusunmezdim :D
ne insanlar var yahu su dunyada :)))

Colorful dedi ki...

Ben son diyaloga koptum :)Saka gibi

Hakan Güven dedi ki...

dikkat ediyorum belirli bir yaş grubunda muhakemenin "m"si yok! şimdi "muhakeme nedir yaw?" gibi "w" lu bir soruda gelecektr kesin ama benim açıklamaya mecalim yok!....ama şurası kesinki muhakeme becerisi yok,sıfır!

selinsecen.com dedi ki...

Komik bulmadım, bence sinir bozucu bu insanların varlığı. Blogumu günlük hayatta beni çıldırtan beyin yoksunu tiplerden uzak durmak için yazıyorum, hani sadece arayan kitle bulsun diye. Yine de nasıl bir oksijen soluduğunu bilemediğim tipler gelip çıldırtabiliyor bazen, şunun gibi:

http://benyazarsamolur.blogspot.com/2011/02/order-cafe-bistro-antalya.html

Papatya Peruk dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Onur dedi ki...

Pansiyoncum, soranlar olacağını tahmin ediyordum da daha hızlı anlarlar diye düşünmüştüm... Son 2 yorumda bir perukçuya link verip reklam yapılmış bu arada.