25 Ekim, 2014

ölümler çıplak gelir

M: Gözlerini kapat ve kendini herhangi bir yerde hayal et.
Ö: …
M: Ettin mi?
Ö: Ettim.
M: Neredesin?
Ö: Denizdeyim. Bir yelkenlide.
M: Ortam nasıl?
Ö: Deniz sakin, hava güneşli. Usul usul esiyor rüzgar.
M: Etrafta ne görüyorsun?
Ö: Adalar… İrili ufaklı adaların arasından geçiyorum. Güzel tropikal bir adanın yanındayız. Rengarenk kıyafetler içinde neşeli insanlar dolaşıyor sokaklarda.
M: Karaya çıkacak mısın?
Ö: Hayır.
M: Neden? Teknede seni bir şey mi tutuyor?
Ö: Bilmem. Belki.
M: Yelkenliye dönelim. Etrafta dikkatini çeken bir şey var mı?
Ö: Bir ip var, aşağı doğru sarkıyor. Tekneye bir şey bağlı galiba.
M: Nasıl bir şey?
Ö: Ceset torbasına benziyor.
M: Ceset torbası mı?
Ö: Evet.
M: Sence o torbada kimin cesedi var?
Ö: (Gözyaşları akmaya başlar) Benim!
M: Ne yapacaksın o torbayı?
Ö: …

Kendini rüzgara bırakmış bir yelkenlide, neşeli adalara uzaktan bakarak ilerlerken ölümümün yasını tutuyordum. Cesedimi ne yapacağımı o an ben de bilmiyordum.

9 yorum:

Miss_Nefertiti dedi ki...

Çoook ama çok uzun zamandan sonra gelen bu yazın epey karamsar bir yazı oldu.

Ama özlemişim senin yazılarını. Senden haber alamamak beni biraz endişelendirdi açıkçası. Umarım iyisindir. Bu karamsar postuna rağmen iyi olduğunu ve yüzünün güldüğünü düşünmek istiyorum.

Sevgiler, Sevda

OzlemPansiyon dedi ki...

bu eski bir yazı, merak etme:) kaldığım yerden anlatmaya başlamak için iyi bir yazı gibi gelmişti ama devamını yazacak vaktim yok, iyi mi?

raydancikmaklazim dedi ki...

çok özleştik yaaaaa
adındanmıdır nedir yani .)
dileklerimden birinin cevabını bugün aldım artık özlem yazmaya başlamış, devamı gelecek, yazacak.. bunu(dileğimi) seni arayıp hiç bi zaman sölemedimdi
dilekler söylenmez çünkü .)
sevgimle

Unknown dedi ki...

Uzun zaman olmuştu.

Sevindik. Neşeli pıtırcıklardan olduk.

Devamının gelmesi dileğiyle.

sinuhe dedi ki...

özlem hanım,

blogunuzu kore maceranız sayesinde keşfettim sonra saatlerce incelemeye daldım. yaklaşık 3-4 saatlik inceleme sonunda genç gezginler seyahat bursu başlığını okudum ve son 2 yıldır bu bursun neden verilmediğini merak ettim, bir de neden bu kadar seyrek yazmaya başladığınızı. esenlikler dilerim..

genç bir gezgin olmayı isteyen yeni okuyucunuz

Ugur Tash dedi ki...

Merhabalar, harika bir blog yazısı olmuş tebrik ederim. Benim de gezi konulu vlog videoları çektiğim Uğur’lu Yerler (Ugur Tash) adında bir youtube kanalım var. Şuradan göz atabilirsiniz, ilginizi çekeceğini umuyorum. Teşekkürler, başarılar.

https://www.youtube.com/channel/UCxRfD2npTCNzFSCDPJLKOhA?view_as=subscriber

Unknown dedi ki...

Architectural consultants in Dubai
Architectural firms in Dubai

Efebakan dedi ki...

Emeğinize yüreğinize kaleminize sağlık güzel bir paylaşım olmuş yazılarınızın devamını bekliyoruz

Özgün Uçar dedi ki...

Özledik.