27 Temmuz, 2006

quebec'ten florida'ya...

Mon pays, ce n’est pas un pays, c’est I’ hiver
(Benim ulkem bir ulke degil, kıştır)

Gilles Vigneault’in en sevilen Quebec sarkilarindan biri boyle basliyormus. Sicakligin neredeyse 6 ay sifirin altinda oldugu bir eyaletteydik. Candost Oguz ve ben... Sukur ki gunesli yaz haftalarindan birinde. 3 gun Montreal'de takildik... Bir gun de Qubec City'ye araba surduk.

Planlarda yoktu ama simdi de Miami'deyim. Son 3 yil icinde Miami'ye bu 3. gelisim. Eda bi daha gelirsem eve almayacak bence:)

Aslican Delta biletini cozdu. Jamaika sonrasi biletlerim aynen gecerli. Destek mesajlariniz icin cok tesekkur ederim. Neymis? Demek ki su akip yatagini buluyormus!

Yarin Jamaika- Montego Bay'a geciyorum. 1 hafta boyunca yuvarlandigim beyaz kumlarda anilarimi yazarim artik. Simdilik sadece yasadigimi haber vermek istedim. Tatilimin ozeti sonunda su olacak sanirim: Kizgin kumlardan, karli daglara. Bi de parasini benim odemedigim kokos otellerden, bitli hostellere:)

Bu arada bildiginiz gibi asil yolculuk 5 Agustos'ta Ekvator-Quito'ya gecisimle baslayacak. Dusununce kalbim sikisiyor! 1 hafta boyunca Olc ve Cozzie'nin buyuk ugraslari sonucu ogrenebildigim Ispanyolca kelime sayisi 5. Oralarda boyumun olcusunu alacagim ve tanriyla yakinlasacagim kesin. Falci oyle demisti zaten. Bu yolculukta maneviyatim ve sanatsal yonum cok gelisecekmis. Buna aciyla terbiye deniyor sanirim:)

Yani yola ciktim diye super cesur biri oldugumu dusunuyorsaniz yaniliyorsunuz. Ama madalyayi hakettigim kesin! Yalnizliktan bu kadar nefret ederken ve aci cekmeye %100 tahammulsuzken kendimi surgunlere yolladim. Madalyalarin hepsi benim olmali!

Miami'den sevgiler.
Gozlerinizden operim:)

2 yorum:

Yesim Arpat dedi ki...

Ya ben de otomatiğe bağladım faturaları. Nolcak, Özlem?

Adsız dedi ki...

özlemciğim beni pansiyonunda misafir ettiğin günden beri sayfanı takibediyorum alışkanlık yaptın ama harikasın 50 ye merediven dayamış ama bi bok olamamış bir kadın olarak özlemlerimi sende buluyorum özlem! sayende dünya kültürümü geliştiriyorum ama lütfen gönderdiğin resimlerde o güzel yüzünüde göster dediğin gibi su akar yatağını bulur öptüm