25 Eylül, 2006

yolun acik olsun cuneyt

Gulin’e sordum: “Gulin, imdat! Yola cikmak istiyorum, ama yalniz cikmaya da korkuyorum. Yok mu bir bildigin?”

Varmis.

Yazdim Cuneyt’e: “He de, en iyi arkadasin olayim.”

Zamanlar denk gelmedi, rotalar denk gelmedi (Turkcesi: Cocuk cakal cikti, bu arizali kadinla mi ugrasacam yolda dedi, rotayi degistirdi). He demedi bana ama yine de arkadasim, yoldasim oldu. Ayni sancilari yasadik bu karari verene kadar. Paslastik her bilgiyi, cesaret verdik birbirimize.

Cuneyt cok yakinda dunya seyahetine cikiyor. 360 meridyeni asacak, bir yila yakin dolasacak. Yazmaya basladi bile: http://cuneyt360.com/

Seytan diyor, atla git doguya, kistir Cuneyt’i Hindistan’da. Seni reddetmek neymis gorsun gununu:) Ama diyorum sonra; nasilsa ozler yakinda Turkce konusmayi, O sana gelir, bekle. Hem dunya yuvarlak degil mi, kesisir elbet yollar bir yerde.

Kesissin yollar, he mi? Bari buna “he” de, be!

Yolun acik olsun arkadasim.
Kalbim seninle.


Not: Ben bu sabah havaalanina gidip denk gelen ilk uygun ucaga binmeye karar verdim, neresi olursa. Oyle bir reklam vardi galiba, ona ozenmisim sanirim vaktiyle:) Gittik, anyayi konyayi gorduk. Bir sehirde gecirilebilecek en kisa zamani gecirip aynen uzadim yan sehire. Dunyanin en yuksek selalesi Angel Falls'a gitmek uzere Ciudad Bolivar'a ulastim. Bir sure orman, bortu bocek insani olacagim ben. Jungle'da hamaklarda yatacagim, Gran Sabana'da dag bayir cikacagim. Sonra da Brezilya'ya kuzeyden bir dalis yapacagim. Kayitlara gecsin, kendimi asiyorum!

3 yorum:

Cuneyt Guven dedi ki...

Yoldaşım,
Senin maceralarını okudukça daha da yerimde duramaz oluyorum. Bir an önce senin gibi dolmuşta insanlarla sıkış tepiş gidesim, konkav yataklarda belimi ağrıtasım, otobüslerde gerillalar tarafından durdurulasım geliyor. Güzel hikayelerinin benzerlerini yaşayacağım için mutluyum. Umarım her ikimiz de kazasız belasız yolculuklarımızı sürdürür, ve belki de 33. kere sözleştiğimiz üzere Patagonya'da buluşuruz:) (7 kere daha söylersek olacak bu iş!) Kendine dikkat et, yolculuğun tadını çıkar.

PS: Yakınsın, Mister No'nun memleketi Manaus'u atlama sakın!

OzlemPansiyon dedi ki...

yazi yazacak ya da e-mail atacak vaktim yok; durum raporu vereyim cok kisa.

haftasonu arkadasim aysil geldi beni ziyarete, karayip kiyilarinda (morrocoy) cenneti yasadik birlikte). sonra caracas havaalaninda buldugum ilk ucaga atlayip kel alaka bir yere gittim. gozum tutmadi, aynen ciudad bolivara gectim. kadere bakiniz hayatinda gordugu ilk turk oldugumu soyleyen acenta ayni gun benim guzel sansim sayesinde 2 turk daha gordu; birlikte angel falls´a gittik. elektriksiz ortamlarda yerlilerle yasadik, hamaklarda uyuduk (yani ben uyumadim), daglara tirmandik (bir ara kalp krizi geciriyorum sandim, duzluge varinda gecti), manzaranin en guzeline doyduk (doyulursa guzellige).

simdi yine bolivardayim, bu gece gran sabana`ya gitmek uzere sinir kasabasi santa elena´ya gidecektim, burada da olaylar oldu, bolgede bir nevi savas cikti, ulasim mumkun gorunmuyor:)
banka da para vermiyor, kaldim acikta. haha:)

amaaaan, sallayiniz. yazacagim detayli. cok egleniyorum, cok:)

Adsız dedi ki...

benim anladigim, ne kadar az yaziyorsan o kadar cok yasiyorsun demektir :)