20 Nisan, 2007

iran yollarinda

Sonunda yeniden yollara dusuyorum. Birazdan Tahran'a kalkan ucaga binecegim. Yine yeni yeniden havaalanindayim:) Tahran, Isfehan ve Siraz'dan olusacak kisa bir seyahat bu. Asli kiligimi gorunce beni iceri almayacaklarina kanaat getirdi. Pansiyon'un gardrobunda mutaasip bir kiyafet yokmus. Ne yapalim yani, gitmeyelim mi?

B Planim hazir. Beni almazlarsa aynen Urdun'e gidiyorum. Beni kimse eve gonderemez su dakika.

Sevinin kucukler
Ovunun buyukler
23 Nisan kutlu olsun

Laylaylom

Yasasin!
Ben yine yollarda:)
...

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Sevgili Özlem;
Yoksa sen Bostancı'ya İsfahan üzerinden mi gelmeye karar verdin? Who knows?
Bence, giyim kuşamından asla ödün verme!
Sevgiler

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Gezilerinizi ve yazılarınızı özlemiştim.
Biz istanbul'u bekliyoruz, siz hiç merak etmeyin. Güle güle gidin, dönün, yazın ki, biz okuyalım.
Sevgiler.

New York Muhtari dedi ki...

Ozlem'cigim ben Iran'da bulunan sanat eserlerini gormek icin oyle cok caba gostermistim ki, ama israil'e sik sik gittigimden bir turlu vize alamamistim. Simdi senin yazilarini dort gozle bekliyor olacagim..

Tekrar yollarda olmandan inanilmaz mutluluk duydum.

kendimi virtuel turist hissetmemi sagliyorsun ama hakkin odenmez.