10 Ocak, 2010

bas bas paraları leyla'ya

Merhabalar,
Ben en iyi okulun en tembel öğrencilerinden biriyim. Tembellerden diger üçüyle beraber dönem arasında -ki Şubat 2010'a denk gelir- Birleşik Krallık'a gezmeye gidecegiz. Bir haftalık bir plan yaptık. Ucuza uçak bileti bulduk, en ucuz hostellerde 300 kişilik odalarda yer ayırttık, fakat vize işlemleri, pasaport bilmemneleri belimizi büktü. Sizin de sitenizi bu işlere merak saldığımızdan beri takip ediyoruz. Bize belki bu konuda yardımcı olabileceğinizi düşündük. Sizin veya bildiğiniz herhangi birinin maddi desteğini almamız mümkün müdür? Okuduğumuz bölüm gereği görsel sanatlarla da ilgiliyiz. Sponsor olabilecek birinin, şirketin, blogun vs reklamını, belgeselini falan orada keyifle yapabiliriz. Dönüşte bu deneyimimizi yazıya dökeceğiz. Her ne şekilde olursa olsun desteğinizi alamasak da sizinle iletişim kurmak güzel olacak. Haberlerinizi bekliyoruz.
A & U & A & D
ODTÜ Mimarlık 4. sınıf tembelleri

***
Bi kere en iyi okul Boğaziçi, ahh şu Orta Doğu Teknik Üniversitelilerin kendini bilmezlikleri! (uzun zamandır bir Odtülü ile sidik yarışı yapmamıştım, güzel geldi:)) Şimdi siz, ODTÜ Mimarlık 4. sınıf tembelleri, benden para mı istiyorsunuz? Peki, her birinize 10 dolar veririm, yani toplam 40 dolar. Hiiiç burun kıvırmayın, 2'şer bira içersiniz:) Yine de bunun karşılığı olarak bir isteğim var (evet hiçbir şey bu dünyada karşılıksız değil). O biraların içildiği anın kanıtı olacak bir fotoğraf. Ama sadece 4 tipsiz kara kafa Türk oğlanını görmek istemiyorum o fotoğrafta. Yanınıza mutlaka 1-2 kız da eklenmeli. Vee bu fotoğrafı benim için çektirdiğinizi de kanıtlamanızı istiyorum. Artık Özlem-Pansiyon adını neonlara mı yazdırırsınız, kızların rujuyla kolunuza mı, bilemem. O fotoğrafta adım geçmeli! Beni memnun edecek bu fotoğrafı Şubat bitmeden bana gönderirseniz, fotoğrafınızı blogda yayınlayacak ve bir 40 dolar daha göndereceğim. Size sunabileceğim öneri ancak budur:)
Bu işlere sponsor olacak kimse yok maalesef bu ülkede. Amacımız da zaten bu durumu değiştirmek. Umarım gelecek gezinize kadar bu sorunu çözmüş oluruz.
Sevgiler,
Pansiyon

***
Tekrardan merhaba.
Maili aldık defalarca okuduk, güldük. Beklediğimizden daha samimi olan bu cevap çok mutlu etti bizi. Fotoğraf hakkında kafa yormaya başladık. Bi ön çalışma hazır ettik hemen. Kızlar hazır, biralar hazır, dördümüz de kara kafa değiliz enazından birimiz sarı, tek eksiğimiz Londra'da bi pub. Hesap numarası falan gibi sevimsiz işlere girmek istemedik. '......Ankara' adresine mektup içinde tam 4 tane 10 dolarlık banknot bekliyoruz. Daha oradayken fotoğrafı yollarız. İkinci 10 dolarları bizden sonra mail atacak 4 elemana bira parası olarak yollayın, bu sayede biz de bira ısmarlamış olalım. Öptük.

ODTÜ Mimarlık 4. Sınıf Tembellerine Özel Not: Yoğunluktan 10 dolarlarınızı ancak yarın postaya veriyorum. Fotoya eklenmiş 4. kafayı anlamamamış değilim, ama görmezden geliyorum:P Heyecanlı hikayelerinizi ve söz verdiğiniz fotoğrafı bekliyorum. Ben de sizi öptüm:)

7 yorum:

evli adam dedi ki...

:))

en iyi okul odtü'dür. pırıl pırıl çocuklar hem.

Cahey dedi ki...

en iyi mi bilmem de; yarın başlayıp iki hafta sürecek dönemde datından yenmeyen finallerle el sallayacak okuldur.
tanrı tüm odtülüleri korusun, gezmeler görmeler nasip eylesin.

ssbb dedi ki...

hehehe
kızları nerden bulcaklar, kolay mı öyle:)

OzlemPansiyon dedi ki...

para kazanmak da kolay değil:)

gençlerle bir anlaşma yaptık; artık bir şekilde karşılayacaklar vaatlerini:)

Adsız dedi ki...

ha hah ha!.. cok iyi, subat´i merakla bekliyorum!

gebo dedi ki...

Dördüncüsü fotoğrafı çekiyor, o yüzden sonradan eklemişler ;)

missy dedi ki...

odtü mimarlık mezunu olarak gurur duydum:) helal olsun size, birer bira da benden olsun, direkt 'londra' adresine postalıycam