08 Ocak, 2011

mektup-1

7 Mayıs 2010
Merhaba,

Nihayetinde sanıyorum ki sözümü tuttum-tutabildim*, buradan bu adacıktan o kadar zor ki isteklerimi karşılayabilmek.

Blogunu tabii ki okuyorum, toplantılar-masada ''cumartesi''ler, buluşmalar ohhh, biz de burda havadan bir uçak geçecek de göreceğiz diye bulutlara bakalım:-)

Dedim ki, ''ben bugun yazacağım birşeyler''. Bir mektup olarak kabul et bu saçmaladıklarımı, en azından ''adsız'' falan yazmıyor gönderen kısmında:-) Yazmak istediklerim aslında ''hayallerinden vazgeçme''den ibaret ki arkadaşlara biraz cesaret, moral, motivasyon olsun.

2007 yılında Ege kıyılarında yelken ile dünyayı dolaşanları okurken-hatim indirirken kendimi okyanuslara gönderirdim hep; o teknedeydim, o kuşlar bana eşlik ediyordu, arada uçan balıklar-yunuslar görüyordum, doğaya aşık oluyordum, kimseciklerin olmadığı adalarda pinekliyordum vs... Mental olarak oradaydım, beni kamçılayan ''gitme'' arzusunda...

Ve gittim, geldim. Hint Okyanusu'nun tam ortasında bir garip adacıktayım, 2 aydır buradayım. 17 farklı ülkeden insan bu ada üzerinde deniz seviyesinden 2-3 metre yükseklikte yuvarlanıp gidiyoruz...

Hayal kurdum, istedim ve geldim. Hayal ettiklerimize ulaşmak nasıl bir duygudur ki böylesine bizi hafif kılıyor-tedavi ediyor. Tüm arkadaşlar farklı dönecekler gittikleri yerlerden, ben de o farklılıkları tek tek okuyacağım, "ülkemde bunlar da gerçekleşiyor, evet, kitleselleşiyoruz'' diyeceğim, "birbirimizi destekliyoruz, hayallere yelken açıyoruz" diyeceğim, bağıracağım burada.

Bizler, zaman zaman ''muhteşem hatalar'' yapıyoruz. Arkadaşlar gittiğiniz yerlerden muhteşem hatalarınızı ve anılarınızı okumayı kalın bir sicimle çekiyorum:-) Bir gün gazetelerin manşetlerinde ölüm, savaş, reklam, tecavüz, futbol, bikinili kadın yerine, ''GGSB talihlileri yola çıkıyor''u okumak-görmek dileği ile...

Özlem Yücel'e ve tüm arkadaşlara selamlarımla...

ps: yayınlanma ihtimali var mı ozlem-pansiyon.blogspot sayfalarında, yoksa bile ben bu ihtimali de sevebilirim :-)

Ali Osman Karaağaç
Windsurf & Sail Instructor
RC Maldives, Breeze WS Chief Instructor

* Maldiveler'den seyahat bursu havuzuna para yollamayı başaran bir güzel insandır Ali Osman Karaağaç. Henüz ne kendisini tanıdım, ne de Maldivleri gördüm. Bakarsınız yakında ikisini de gerçekleştiririm.