22 Şubat, 2011

sen mutlulugun resmini yapabilir misin abidin?

...
sen mutluluğun resmini yapabilir misin Abidin
işin kolayına kaçmadan ama
gül yanaklı bebesini emziren melek yüzlü anneciğin resmini
değil
ne de ak örtüde elmaların
ne de akvaryumda su kabarcıklarının arasında dolanan kırmızı
balığınkini
sen mutluluğun resmini yapabilir misin Abidin
1961 yazı ortalarında Küba'nın resmini yapabilir misin
çok şükür çok şükür bugünü de gördüm ölsem de gam yemem
gayrının resmini yapabilir misin üstat
...
Nazim Hikmet Ran
Saman Sarisi (Bir Garip Yolculuk) isimli siirden alinti


Bugun, bana gore "mutlulugun resmi" olan birkac fotografi paylasmak istedim sizinle. Seyahat Bursu'10 finalistlerinden 3 genc gezginin yollardaki fotograflari...

Patagonya'daki bir buzul golunde suya atlayan, "ciktigimda bedenimi hissedemiyordum ama yasadigimi hissediyordum" diyen Feyyaz... Iguacu Selalesi'nde yasadigi mutlulugu yaninda paylasacak kimsesi olmasa da sarki soyleyerek kutlayan Umit... kiymetlisi Scotty ile bir zamandir Italya'da bisiklet turlarina cikan Baki Berk.


Mutlulugun resmini yapmak, cidden o kadar zor mu?

6 yorum:

Karma Has kicked My Ass dedi ki...

Sevgili Özlem,
Gerçekten de mutluluğun resmi olmuş hepsi :) Daha çok mutluluk resmi görmek dileğiyle :)
Sevgiler

Malla dedi ki...

Mutluluk fotoğrafları hep olsun:) başarılar...
Baki'nin linki yanlış olmuş:( Özlemcim

Malla dedi ki...

http://bisikletturlari.blogspot.com/

Kıyısız dedi ki...

Ozlem :) , cok incesin.Epey zamandir internete giremiyordum, suan Santigo (Sili)' deyim. Aklimdasin, guzellikler paylasmaya devam ediyorsun...

Varligini bilmek guzel.
Sevgiler
KIYISIZ (Feyyaz)

Cahey dedi ki...

Feyyaz, aman diyim iyi kurulan. Saçlar falan ıslak çıkma.

Baki Berk Kayalar dedi ki...

Çok şirin bir gönderi olmuş teşekkür ederim. Gözlerimizin içi gülüyor.

Fotoğrafı Siena-Catania etabımda Salerno geçişinde çekmiştim. Alışverişimi yapmış, garın önünde fotoğraflarımı çekip Salerno kordon boyuna yönelmişim. Akabinde Salerno' nun bir kaç kilometre dışındaki Pontacagnano kasabasına ulaşacak ve sorunsuz ama benden kaynaklanmayan dayanılmaz kokularla dolu bir gece geçirecektim.

Berk