29 Eylül, 2011

oyuncak bebek deneyi



7 yorum:

duende dedi ki...

korkunç bir durum.

SuperUnni dedi ki...

Yok daha neler diyeceğim ama adamlar yapmış ya nasıl bir mantık nasıl bir vicdandır ya çocuk son soruya nasıl zor cevap veriyor.... yani diyecek bişi bulamıyorum ya

Gevezenin Notları dedi ki...

özlem, yorumumu nereye yazacağımı bilemediğimden buraya yazıyorum. sana karşı hiçbir kinim yok içimde emin ol. ancak yaptıkların inanılmaz şeyler benim gibileri için, çok güzel ve başarılı işlerin altına imzanı atmışsın gezmişsin görmüşsün yeni yüzler tanımışsın ve bir çok kişinin hayalini hayatına taşımışsın. yazımı nasıl gördün bilmiyorum ancak gördüğüne sevindim çok şanslı olduğunu biliyorsundur umarım. yazılarını okurken içindeki sıcaklığı hissettim adeta. yüreğime dokunabildin kilometreler ötesinden. seni tüm içtenliğimle ve saygımla kutluyorum. içini ve kalemini sevdim. yazdıkların da kişiliğini yansıtıyorsa seni tanısaydım gerçekten severdim diye düşünüyorum. Allah'tan sana daha nice geziler nasip etmesini diliyorum ki bizimle paylaşabilesin. Ne kadar bencilim değil mi :)

Adsız dedi ki...

kore mi ne koresi yeeaa!
ne kadar olmus ben bloga girmeyeli? özlem abla korelere morelere gitmiş, bize en uzak yol canakkale bu sene..

dün gece saat 1 gibi bizim fulyadaki gazoz ligi macından cıkınca 3 arkadas zincirlikuyuya yürüyelim dedik, o ara senin evin önünden gecerken sen görmesen de bi selam caktım sana ;)

saat 05.30 bu vakte kadar işi gücün bi kısmını anca bitirmişim. nasıl oldu da aklıma geldi bloga yolum düştü kim bilir...

nasıl gelecek! yazıyorum gene bişeyler, tırmalamaya başlama zamanı :)

öpüyorum, mustafa.

ssbb dedi ki...

Çok feci
Türkiye'de de farklı değil durum

Hakan Güven dedi ki...

E bütün filmlerde kötü adam ya bir zencidir yada bir müslüman Amerikalılarda. Şaşıracak bir durum yok, bilinçaltına özenle şırınga edilen bir beyin yıkama;dizi,film,haberler, imgeler,anlatılanlar...bunların hepsi sünger gibi bu çocukların beyni tarafından çekiliyor.Çoucklar iyi birer birey olabilecekleri halde, sırf bu eğilimler ile kötülüğü benimseyebilirler üzerlerine yapıştrıldığı için. İhtimal elbette, doğru düzgün zenci hiçmi yok?psikopat beyaz hiçmi yok?

Nihayetinde insan beynini sorularla kemiren bir deney.


Bu arada, Özlem hanım'dan haber alan varmı??? neredeyse 1 aydan fazladır en ufak bir yazı yok. Sağlığından veya herşeyin yolunda olduğundan emin olan birisi varmı acaba?

Adsız dedi ki...

uzungöl hakkında genel bilgi verecek olan varmı arkadaşlar