22 Ağustos, 2006

otavalo’da c.tesi gecesi-2: alemler

Horoz dovusu munasebetiyle kaynasan gezginler, solugu barda alir. Bakalim lokal gencler gece eglenmek icin ne yapmaktadir?

Biraz durgunum ben. Digerleri ictikce havaya giriyor. Ben icmiyorum. Danimarka gencligi nasil da sacmaliyor kivrak latin kadin karsisinda. Allahim, bakamiceim daha cok.

Ben yurdumun gecelerini ozlemekteyim o dakika. Cogu birbirine benzeyen sarkilarla havaya giremiyorum. Sarisinlar, yildiz gibi parliyor gecede. Beni herkes latin sanmakta, bulasmamakta. En guzeli tabii. Yine de kadinlik duygularim biraz rencide. Nasil yani? Benimle niye kimse salsa yapmiyor. Öhö. Onlar sorsun, ben “hayir” dicem ama... Sormuyo sapsal seyler.

Her sey “Yakalarsam muck” calana kadar boyle en azindan. 26,000 kisinin yasadigi Otavalo kasabasinin barina giren tek Turk ben degilim yani o gece. Bir de Tarkan var, sarkilariyla. Yakalarsam vallahi opucem su Tarkan’i. Eski bir dost bulmus gibi sevincliyim o dakika.

Takmis koluna elin adamini beni orta yerimden catlatiyor.
Ohh, yandan.
Agzinda sakiz, sisirip sisirip arsiz arsiz patlatiyor.
Ohh, bi te ote yandan. Salla Ozlem, salla.

Havaya fena girdim. Kraliceyim, dogudan yukselen gunesim, sahaneyim, en iyi benim. Sarisinin adi, esmerin tadiyim. Aptal Ekvator’lularin hepsi artik pesimde. Yikilin karsimdan cirkin seyler. Bizim memlekette salsa filan yapilmaz. Ben kendi kendime dans edicem dedim. Hahaha.

4 yorum:

Cozie Ozie dedi ki...

Wallahi Tarkan sagolsun, bin yasasin. Bizi de Amerika'larda havaya sokuyo. Hani orda da calmasi cok ilginc geldi bana.

yonca dedi ki...

Uff Ozlem yaa..Hemen de lafın altında kalmaz hem bence en son e-maili ben attım ama neyse bu tarismalardan kimseye fayda yok...
Demek Tarkan taaa oralarda da çaliyor vay be. Ah ah ne oynardık karsılıklı ah

Hafiye dedi ki...

Buenos Aires'te de çaldığına şahidim ben.

Yonc, bu vesileyle Ozie geldiğinde ortalıkta ol, dedim. 1 Eylül Cuma akşam Cahide diyoz. Ona göre. Kayboldun gene sen. Selamsız kadın.

Funda dedi ki...

harikasın be anam, Tarkan'da insanı hiç bir ülkede yanlız bırakmaz -vefalı bi arkadaş- tüm arap ülekeleri bile biliyorlardı bi şekilde -telaffuzlarından anlayabilirsen çıkarıyosun.