29 Haziran, 2006

huaycan, peru

Daha önce bahsetmiştim. Language exchange olaylarını keşfedince yazıştığım kişiler oldu. Bunlardan biri Huaycan/Peru'dan Julio. Julio'dan mektup gelmiş. 15 Temmuz'da bağımsızlık günleri varmış. Ona hazırlanıyorlarmış. Bana öğrencilerin resimlerini yollamış. Galiba şimdi ağlayacağım.Türkiye'nin kurtarılmış bölgesi,Etiler-Levent-Taksim hattında 21. yy modern insanının suni dramları içinde yaşayıp gidiyordum, ki bunlar bile bana fazla geliyordu. Kafamı gömdüğüm kumdan çıkarıyorum şimdi. Her yerde açlık, sefalet ve adaletsizlik! Uzaklara bakmaya gerek yok; bu resimler size çok tanıdık gelmedi mi?

2 yorum:

Adsız dedi ki...

selam Ozlem,
Sen Peru deyince benim aklima geldi, burada tanidigim Perulu bir muzisyen var. Yanlis hatirlamiyorsam da bu yaz oralara (agustos'da G.Amerika'ya) bir konser turuna gidecekler.

Hani arkadasimin arkadasi muhabbeti cekmistin ya, ben simdi adamdan ne gibi bir bilgi alayim, ne sorayim?

Sen soyle ben tercumanin olayim anacim?

Zira eleman Ispanyolca ve Japonca biliyor ama Ingilizce pek yok bildigim kadariyla.

Saglicakla,

OzlemPansiyon dedi ki...

sekerim,
bilgi küpü oldum, daha fazla bilgi istemiyorum. bu araştırma/ soruşturma artık yordu beni.

ama arkadaşın turneye cikiyorsa, katilayim ekiplerine. calar, soyler gezeriz.