13 Mayıs, 2006

eller gider mersine...

Selim mesaj atmis, "nasilsin" diye sormus.

İçimde fırtına var Selim. Ondan aslında, hiç kendimden bahsedesim de yok. Yaralı ayılar gibi bir süre inime kapanmak ve hiç ses çıkarmamak, iç sesimi duymak istiyordum. Ama sosyal varlığız ya, durumlar buna da fırsat vermiyor.

"Köşede inecek var abii" tadında olmadığı için hayat, beni mutlu etmesini umduğum yeni bir senaryo üzerinde çalışıyorum. O yol olmadı mı, yan yolu dene. Yan yol da mı kapalı, arka yola geç. O da mı olmadı? İn arabadan yürü. İneceğim arabadan sanırım, bir süre yürüyeceğim.

düşmemek için tutunduğum fundalıklarından/ elimde/ kuru bir dal kaldı.
budadım olmadı/ suladım olmadı/ yaktım!
(Tayyibe Atay)


Şu günler "köprüleri yakmalı mı?" günleri benim için. İnsanın hayatta kaç gol fırsatı vardır bilmiyorum. Aptal bir topun peşinde kaleyi ortalama çabaları bana ağır geliyor bu dakika. Tam golü atacakken, kenara çekilesim var.

Hayat yapsın artık bana sürprizini.

3 yorum:

Yesim Arpat dedi ki...

Sen gol insanı değilsin. Gol pozisyonunu yaratmayı seviyorsun. Oyun kurucusun, denebilir. Yapmayı istediğin şeyi de 'zor' diye istiyorsun zaten. Zorluk derecesi artsın diye kurallar, süreler konmasın hatta.

War junkie. That's what you are.

Adsız dedi ki...

Futbol metaforlariyla konusan kizlar! Cok seker, cok seksi.

Hazir orucu bozmusken bir yorum daha ekleyelim. Topun pesinde kaleyi ortalamaya calisirsan gol insani olamazsin tabi. Kaleyi ortalamayacaksin. Koselere dogru vuracaksin. Sert ve falsolu.

-Mutlu

Yesim Arpat dedi ki...

90'dan isabet ne kadar havaliysa kale direklerinde patlayip out'a dogru ucan top da o kadar hayiflidir. Risk. Heyecan. Adrenalin ziplayiverir o sut aninda.

Onu bunu birakalim. Hersey olacagina varir. Oyle cok goturulu risklerden de konusmuyoruz zaten. Ne olacak? Bir kere direkten donse bir daha pozisyona girersin. Mac 90 dakika. Henuz ilk yaridasin, unutma...

Yeterince seksi olduk mu?